En kväll i Hässelby

Kameran lyckas alltid åka fram så fort vi är på besök hos min mamma :)
Christoffer jobbade sent så han kom på kvällen och plockade upp oss.

Här är Therese mamma, hon e snäll och brukar ge mig ben att tugga på.

image119

Jag fick ett rött litet tuggben som jag snabbt åt upp! Ps: lägg märket till mitt nya fina halsband!

image120

Sen busade jag och Dennis.

image121

Jag är fortfarande för liten för att kunna hoppa upp i soffan.

image122

Men sen blev Dennis trött och gick och la sig i handfatet!? japp.

image123

Då gick jag och satte mig brevid Alexander i soffan

image124

Sen kom husse och då belv jag jätteglad! Han fick massor av pussar, som han alltid får.

image125

Titta vad jag kan göra med tungan!

image126

Jag ligger på matten med "liggstilen som en fralla"

image127

Kommentarer
Postat av: Hampus o Valle

En liten hälsning från 2 hässelbymopsar !

2007-11-12 @ 15:25:40
URL: http://hampusovalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0