Hej hej!

Nu har det blivit allt kallare ute och snart är det december och jul!
Jag blir mer och mer nyfiken på saker och ting och skäller på det som är lite läskigt, speciellt på kvällen när det är mörkt. Svarta stora sopptunnor, en nedfallen björk i skogen, granen som ligger nere på gården, och motorcykeln här nedanför. Men jag är modig också och går fram och undersöker saken innan jag går vidare!
Denna helg har vart jätterolig, jag var med husse ut till Ekerö där hans pappa bor. Husse skulle hjälpa till att dra över skydd på båten så den klarar sig över vintern. Jag som har så mycke spring i benen fick massor av ryck och jag sprang rakt ner för rampen vid vattnet där man tar upp båtarna ifrån, rakt ner i det iskalla vattnet!
Brr, det var kallt men oj så roligt jag hade! .. sedan åkte vi och mötte upp matte som hade jobbat hela dagen.
Valpkursen börjar gå mot sitt slut och både husse och matte är jättestolta över mig! .. får se om vi ska gå vidare i fortsättningskursen, det skulle vara roligt.
Juste, jag måste ju berätta att protein utslagen som vi tror att det var, har blivit mycket bättre. Nu äter jag bravo färskfoder blandat med ett nytt foder som heter James well beloved. Det är smaskens och fungerar jättebra.
Här kommer lite nya bilder.

Jag i mitt täcke

image135

Sitter vid köksbordet och ser på tomten som matte har köpt

image136

Husse och jag påväg ut

image138




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0