Tåg och buss äventyr.

Idag har Simba varit jätteduktig. Han har nämligen för första gången åkt kommunalt, tåg och buss.
Det gick jättebra. Han tyckte det var lite pirrigt att stå på perongen och inte riktigt veta vad som skulle ske men så småningom när vi kommit på tåget somnade han i min (Therese) famn. Sedan tog vi bussen från Jakobsberg mot Hässelby, allt var spännande att titta på, men sedan blev Simba trött och slumrade till. Han sov hela bussresan så lite utvilad var han när vi kom till Hässelby, då var de dags för bus med kompisen Dennis.

Simba tycker det är jättekul att vara i Hässelby för där finns det en skog bakom Therese mammas hus, där det finns massa roliga kottar, pinnar, löv mm som man kan leka med. Och så finns det små geggiga saker med skal på (sniglar) som Simba så gärna vill leka med och bita på, dom är såå roliga tycker han.

Imorgon blir jag 11veckor! och nu väger jag 4 kg.

En bild på mig ute bland löven. Nu är det höst!

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0