tillbaka i stockholm

Nu har vi kommit hem från Jämtland. Vi har haft det jättebra, och simba har nog aldrig vart mer aktiv än vad han var däruppe :) ...han tyckte de va jätteskoj att alltid kunna springa lös och gissa om han sov bra på nätterna!
Tågresan upp gick bra, vi satt i en djurvagn tillsammans med en husy,spanniel och en liten katt. När vi kom fram till sundsvall hämtade Pierre och Jesper upp oss och sedan fortsatte vi mot stugan. Dagen efter, på måndagen så skulle pappa o co. åka hem, så de va ju lite trist..sen på tisdagen åkte sofia mm hem så vi hann inte alls ses så mycket. Men Jessika,Pierre och farmor och farfar va kvar så vi hade de mysigt den veckan iaf. Vi åkte spark, vilket simba tyckte va jättekul. I början förstod han ingenting men sen sprang han på och såg ut som en husky, ett riktigt konditionspass men jisses va kul! Vi åkte även till östersund en dag och kikade runt. Sen va vi ner och hälsade på Monika med familj och deras cavalier Sally. Simba va överlycklig och sprang efter henne väldigt intresserad,men det var inte ömsesidigt haha..Sen va vi ner hos Viktor och hälsade på i hans nya hus, de va jättefint, och han berättade att han snart skulle åka till dalarna och hämta hem en gråhunds valp, kul!
Som vanligt hade jag kameran med mig och fotade en hel del, här är lite bilder från norr..

Simba spanar ut från fönstret på tåget

image181

Milano snart 1år

image182

En solig dag vid backen med en "simba pose"

image183

Simba och sparken, Jessika i bakgrunden, snackar som vanligt i tel :)

image184

Ute på tur..

image185

Stugan..lillsimba framför

image186

Trött i bilen, påväg hem till stockholm

image187


Kommentarer
Postat av: Therese

Hejsan. Det är lugnt jag förstår att det är du! =). Ja, vår klass var ju helt underbar. Jag ska kräva att vi kommer i samma klass igen. Men imorn ses vi. Längtar som bara den, känns konstigt att längta efter något så lite så mycket. Men vi får se till att ses utanför skolan oxå. Typ gå ut o bowla eller nåt. haha. Och Tove måste ju leda ett friskispass.
Ses imorn vännen!
Kram

2008-04-06 @ 20:49:44
URL: http://tesskon.blogg.se
Postat av: el kusino

heeej :)
jo jag vet, men nu har jag köpt en ny iaf. och det är en musikmobil så det trivs jag med :) jag har fortfarande kvar mitt gamla nummer iaf, 0738453216 :)
take care!
kramis

2008-04-09 @ 22:49:42
URL: http://jessikaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0