Hej!

Oj, va länge sen de va matte skrev här..Iof så har hon börjat på Lärarhögskolan med mycket plugg så bloggen har inte kunnat uppdateras som förut. Men förbättring lovas! .. Nu är jag snart 7 månader! Det är helt otroligt hur snabbt tiden går. Idag är det sol och matte är hemma från skolan. Vi ska gå ner till Bolinder Strand om en stund och ta en lång promenad längst vattnet :) .. Jag har fått en ny kompis, han heter Pablo och bor i Hässelby, han är jätterolig och busa med, specielt när vi springer uppe på berget vid skogen och jagar varandra. Jag tror han är en blandning mellan collie och något mer, minns inte riktigt, lägger upp bilder senare för dom finns på en annan kamera.
Det hände en jättetråkig sak, Dennis försvann en lördag och han var borta i tre dagar. Mattes lillesyster Veronica som äger honom vart jätteledsen så vi gick och satte upp lappar överallt om att han var borta. Sen på kvällen så ringde det en kvinna som sa att de hade honom. Han hade följt efter deras Jack russel när dom var ute, sen hade han sovit i deras skjul i tre dagar. Jag fick såklart följa med och hämta min bästis å han blev jätteglad när jag kom. Sen låg vi i soffan på kvällen och tvättade varandra! Det var bra att du kom hem igen Dennis!
I påsk blir det troligtvis en resa mot norr, mattes landställe. Massa skog som man kan vandra i , och bus med Milano som förhoppningsvis också kommer dit.

trötter

image166

glader :)

image167

busig

image168

I korgen

image169

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

söt hund

2008-02-08 @ 11:10:28
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Elof med familj

Hallå din buse! Vad stor och fin du har blivit... Såg att du också har en bästis-kisekatt. Det har jag också! En luden sak... Låter som om du bor "upp i landet" - stämmer det? Hur långt från Sollefteå? Matte & husse hälsar!

2008-02-20 @ 15:53:48
URL: http://www.elof.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0