Skogspromenad

Jag var ledig från skolan en dag och solen sken så jag och Simba tog en mysig promenad, först ner till vattnet och sen till skogen. Jag tog med mig kameran och fångade många fina bilder. Cribba hade tagit med sig ett blått långt rep hem, som var perfekt att ha i skogen. Simba strövade runt och märkte nog inte att han hade koppel på sig. Nu känns det att våren närmar sig, 10 plus grader var det ute idag. Och jag köpte en mjukglass som Simba självklart skulle smaka på. Dags att ladda inför våren..
Nu är jag inne i mitten på min kurs på lärarhögskolan..Längtar tills slutet av mars då de blir påsklov. Det verkar som om Milano och Sofia också kommer upp, så de ska bli jättekul att träffa dom. Det var ju 4 månader sen sist då vi sågs sist. Och så kommer ju såklart Jessika, min kusin+ hennes familj och Ronja så då blir det tre hundar totalt. Kul ska de bli iaf!
Lite nya bilder..

Mm, mums att bita i tidningar.

image170

I skogen, så fin min lilla prins! 

image171

Simba trött och tennisbollen

image172

Nere vid vattnet och spanar på änderna

image173

Älskling i hallen!

image174

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0