Fralleträff i Hagaparken

I lördags var vi på fralleträff i Hagaparken. Ca 20st frallor var närvarande så det var jättekul! Ännu roligare var det att flera från Jargong-klanen dök upp, bror Knut och Desmond, syster Edith som vi inte sett sen liten valp och såklart mamma Julia. Cluny och Doris skulle också komma med de dök aldrig upp. Vi gick tillsammans en promenad ner till en äng där vi tänkte släppa frallorna men gräset var alldeles för högt så det gick inte. De andra fortsatte promenaden runt sjön medan vi i familjen gick tillbaka. Vi stod och småpratade lite och sedan gick de flesta hemåt. Tråkigt att vi inte kunde släppa hundarna. Simba hade massor med spring i benen men sen kom Ozzy och de sprang lösa och lekte i flera timmar.

Nästan hela familjen, Bror Desmond, mamma Julia, Syster Edith, Simba och Bror Knut.



Simba och Ozzy



Busar



mamma Julia, Desmond



Kommentarer
Postat av: Therese

Hej vännen! Jag är nu hemma från Grekland..Jag har haft det jättebra..Hoppas att allt har gått bra med flytten! Jag saknar dig och hoppas att vi ses snart!=)

2008-06-16 @ 21:28:26
Postat av: Therese

Haha ja visst e jag....Fotbollsjournalist nästa! :P

2008-06-23 @ 19:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0