Påsk!

Nu är det bara 3 dagar kvar tills vi reser iväg :) ska bli så skönt att åka bort och vara ledig.
Min kurs är nu avslutad och jag har träffat många jättesnälla personer som jag har haft så roligt tillsammans med. Therese, du och jag lärde känna varandra och jag trodde inte att man kunde lära känna nån så fort och ha så roligt med! De känns som vi e väldigt lika på många sätt, inte minst namnet :P Vi får inte tappa kontakten och jag hoppas verkligen att vi kommer i samma klass igen!
Nu är det soligt här i stockholm men farmor,farfar och pierre åkte upp igår till landet och sa att de va jättemycke snö där så de ska bli kul. Tror inte de blir nån skidåkning för min del men skoter iaf :)
Nu ska vi iväg till djuraffären för lite införskaffande av ben,halsband, färskfoder och lite annat smått o gott! Föresten har Simba fått en ny bädd, den är rutig och jättemysig! visar bilder senare..

GLAD PÅSK!! ..och hejdå stockholm :)

image180


Kommentarer
Postat av: Kattis

Ha en riktigt trevlig påsk!
Kattis

2008-03-20 @ 16:26:12
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Therese

Jag kräver att vi kommer i samma klass igen! :)

2008-03-20 @ 19:10:34
URL: http://tesskon.blogg.se
Postat av: Kusin vitamin

Vilken fin blogg du har skaffat åt simba :)
Jättekul att läsa. Ska länka till den från min blogg. Längtar tills jag får alla bilderna från när vi var i Lien, tror jag har någon bild på dig och Simba också min kamera, ska kolla det sen.
Hälsa cribba och simba så mycket.
Kramar :)

2008-03-29 @ 22:51:53
URL: http://jessikaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0