Sundsvall bokad!

I övermorgon fyller Simba 8månader. Hurra hurra! Lill-simba har blivit Stor-simba men fortfarande lika mysig o kelgo som han alltid vart! 
Söndagen den 23e mars åker jag och Simba mot norr för att stanna där i fem dagar. Christoffer följer inte med, för han ska stanna kvar hemma å jobba, stackarn! inte ens ledig på påsk..
de ska bli skönt att komma till dit, träffa alla släktingar,vandra runt i skogen,leta påskägg (japp,Simba ska också få ett ägg att spåra efter med massa godsaker i) och självklar leka med Milano och lite med Ronja.
Nu är det inte heller så lång tid kvar innan jag slutar min första kurs på lärarhögskolan..ska bli skönt med lov! sen ska jag ut i praktik tills juni. Någon skola i Bromma men vet inte än vilken. Idag var Therese och Johanna här och vi avslutade vårt arbete om "fritid". Simba ville såklart vara med och bli uppmärksammad och satt i knät på Johanna när vi jobbade :) snart ska vi åka och köpa en biabädd,den andra har han växt ur nu..storkillen! Sen lite andra småsaker till honom, bortskämd som han är min lilla älsklingsgris :)

På promenad en soliga dag, fina Simba :)

image175

På berget i skogen

image176

smyger lite

image177

Bus med Dennis

image178

Tar de lungt i soffan

image179

Kommentarer
Postat av: Elof + familj

Hej svej! Nej, vi bor inte i Sollefteå... Vi bor i Lund :) Men Nicklas (husse) kommer från Sollefteå så vi brukar åka dit någon vecka varje sommar. Iår ska vi bo på campingen eftersom hans morbror är allergisk och vi vill ju såklart ta med oss Elof :) Ni ska inte dit under laxfestivalsveckan? Stor och stilig Simba blivit! Hejsvej!

2008-03-11 @ 10:45:55
URL: http://www.elof.nu
Postat av: Therese

Sötare hund får man nog leta länge efter!

2008-03-12 @ 09:25:48
URL: http://tesskon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0