Min älskade simba

Det finns stunder/perioder/tider då man inte mår så bra psykiskt och känner att allt är meningslöst. Jag har haft en sådan period men jag har alltid tänkt positivt, det kommer bli bra, allt kommer ordna sig. Jag hade aldrig tänkt så och klarat av att ta mig igenom det om det inte vore för Simba. Han har alltid funnits här för mig, stöttat mig när jag mått dåligt, fått mig att vara glad, visat mig möjligheter, gått roliga skogspromenader, alltid mött mig med sin ständigt positiva och trygga karma, legat och gosat i soffan och fått mig att tänka på helt andra saker. Han har gjort så jag har klarat allt, allt är hans förtjänst. Om det inte vore för honom så är jag säker på att jag inte skulle må så som jag gör idag. Jag ville bara skriva hur otroligt mycket han betyder för mig och allt han har gjort för mig, det är overderligt och ingen annan kommer någonsin att lyckas med det han har gjort. Jag är så glad att jag fick chansen att ta hand om denna lilla varelse, det är jag evigt tacksam för, en bättre vän kan man inte få. Nu har vi flera år framöver av glädje. Jag älskar dig simba, det kommer jag alltid att göra, du är min prins.
Tack för allt du har gjort för mig.


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad fint du skrivit :)

2008-10-30 @ 17:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0