Spa Weekend Finland

I juklapp fick jag och syster en spa weekend i Finland, Nådendal. Vi tog Silja Galaxy i fredags kväll och kom fram lördag fm. Nu sitter jag i lobbyn och skriver. Om en stund beger vi oss till Åbo för en shoppingtur, senare till Åbo och sedan kliver vi på båten som tar oss hem till stockholm. Vi har haft det jättemysigt här, badat bubbelpool, druckit smoothies och bara kopplat av, kan behövas innan skolan startar igen.
Simba är med Christoffer i helgen. Jag vet nog någon som kommer skämmas bort rejält med massa mat och bus. Men är man en fralla så är man ;)   han börjar bli en stor kille nu, 1 och ett halvt år är han redan..
Saknar Sverige faktiskt, men mest av allt min lilla prins! ..kan inte va utan simba i några dagar, saknar han för mycket och måste åka hem :) även fast jag bara har varit borta i 2 dagar nu..
imorgon kommer jag hem och då får jag träffa honom igen!
Nu ska jag gå upp på rummet, snart åker vi till Åbo, eller Turku som det heter här i Finland.

Saknar dig simbi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0