Bilder från lydnadskurs

Hittade fina bilder från förra årets sommarkurs i lydnad.
Nu går vi ingen kurs för tillfället men till hösten tänkte jag anmäla oss i lydnad, det går alltid att bli bättre!
Någon gång skulle det vara kul att ställa upp i LK1 men då vill jag att vi skall vara 100% på varje moment så det får ta den tid det tar.
Just nu tränar vi mest fot, ögonkontakt och raka sitt nere på ängen. Jag tänkte göra eget hundgodis imorgon med hjälp av blodpuddingsbollar,
20 min i ca 175grader. Det blir nog smaskens för simba.


står fint, godis

Fin kontakt

Cirkel runt

Du och jag!

Sitter fint

Stanna på plats


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hade i bakhuvudet att de två kom från samma kennel... kul! Jag ska absolut hälsa dem när jag träffar dem nästa gång. Vet tyvärr inte om de bloggar men jag ska fråga det med. Det är inte jätteofta man springer på varandra trots att vi bor så nära... men förr eller senare :) Är mäkta avis på dig som får Simba att gå fot... Elof vägrar gå nära med ögonkontakt. Men men, nu när husse har semester och kan vakta lill-frallan så kan jag och Elof börja hårdträna. Vi ska ju fortsätta med tävlingslydnaden efter sommaren och då vore det gött att komma dit och visa att NU, Nu kan vi faktiskt också fot :) Grattis till Simba igen!

2009-07-12 @ 19:22:40
URL: http://www.elof.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0