Simba 2 år!

Idag fyller simba och hans 6 st kullsyskon 2 år! Ett stort grattis till alla dom önskar vi!
Fick också ett sms av Julia, simbas mamma som önskade grattis, tack!
Dagen började med en tårta innehållande leverpastej,pannkaka,skinka och korv..smaskens tyckte simba!
sen vart det paketöppning..simba hade lite svårt med det själv så han fick lite hjälp...han fick bland annat ett hårt hundben i plast som han både kan bita på,leka med och som är gjort  för att använda till att klia/massera.
Han la sig direkt på sidan när han märkte hur skönt det var när man drog den över pälsen :) ett lyckat köp, tack mamma!
Av mig fick simba en svart bomulls tröja med nalle puh på. Den var riktigt fin och jag vart glad att den satt så bra och att han gillade den (annars brukar han skämmas när jag tar på en tröja). Jag sydde den nämnligen själv på symasinen! De kommer definitivs att bli fler tröjor/täcken framöver, superkul att sy och perfekt att göra tills i vinter.
På eftermiddagen åkte vi till danderyd och hälsade på madde, en kompis. Vi gick en mysig skogspromenad och simba badade och lekte. Sen gick vi in till madde på en fika och då satt simba i flera minuter och stirrade ut hennes marsvin, riktigt roliga och intressanta tyckte simba.
Tyvär hade vi ingen kamera så vi kunde inte fota dagen men jag lägger upp lite favoriten under året som gått..

Simba, som en fisk i vattnet. Sommaren-08

Delfinen simba :)

Min prins i sitt ståtliga vintertäcke. Vintern-08

På hundön, Drottningholm

Min och simbas första utställning, Hallstahammar. BIR och HP

På isen en solig vinterdag

Vid rosenbusken

Solar

En tur med kälken i Jämtland





Kommentarer
Postat av: nettan

Grattis en dag för sent !!

2009-07-13 @ 09:07:03
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0