På himmelska hundar (hundcafé) med tiffany och viktoria

Idag åkte jag och simba mot stan för att möta upp viktoria och tiffany som är på besök i stockholm. Vi begav oss till karlaplan för att besöka sveriges första hundcafé, Himmelska hundar.
Just när jag öppnade dörren till cafét kom en fralla farande emot oss och skulle hälsa, han verkade helt fäst vid simba. Men jag fick hålla i simba i kopplet som skulle para sig med honom och han försökte para sig med simba, hanhundar suck :)
Mycket hundar var det iaf av alla möjliga raser. Simba var väldigt framåt och skulle nosa på alla. Tiffany var lite blyg och satt istället i viktorias knä och spanade ner på hundarna som sprang runt. Efter en stund när hundarna hade hälsat klart beställde jag en chocklad och till simba köpte jag en hundkaka som cafét hade bakat själv, mums tyckte simba. Sen efter det blev det lite spring i parken utanför, lite fotografering och sedan bar det iväg hemåt.

Nu har man inte sett solen på ett par dagar, men när den väl var framme var det såklart soldags tyckte simba

mm, livet e underbart


Söta Tiffany på hundcafét


Försöker få till ett kort på cafét bland alla hundar


Utanför vid parken, Tiffany smälter in bra bland löven i sin färg


Simba fin bland höstlöven


Tiffany precis påväg att ta ett skutt


Söt med sitt rosa hjärta på halsbandet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0