Utställning check! nästa: fjällen!!

Nu har vi vart på utställning i Sollentuna och det gick väl ganska bra. Simba hade ingen i sin klass att tävla mot då de två som skulle komma aldrig dök upp, men en tik ställdes han emot och då fick hon priset. Kändes lite trist med tanke på att jag tyckte simba var värd den då han var finare än tiken men alla domare har ju olika smaker. Simba fick iaf väldigt fin kritik så jag var nöjd! Dessutom fick han träffa sin uppfödare, valparna som han är morbror till och massa roliga tjejer att busa med. Bilderna från utställningsdagen skall jag lägga upp så fort jag kan, de måste först förminskas då de är alldeles för stora just nu. Men bra kvalité blev det med en systemkamera.
På söndag bär det av mot fjällen, Branäs i värmland och självklart följer simba med :)
Vi stannar tills torsdagen så det ska bli mysigt. Simba kommer uppskatta friluftslivet och jag kommer självklart ha med mig kameran.
Nu ska vi ha en heldag med påskfirande, spela spel, äta god mat mm..
GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0