Mot värmland!

Nu åker vi till kusinerna i värmland för att fira påsk och självklart är simba med. Han har vart med förut men det var ett tag sen sist. Det kan vara skönt att komma bort från storstaden ett tag för att komma till lilla säffle.
Packade väskan för en stund sedan och ställde ner den vid ytterdörren. Jag såg på simba att han direkt anade ugglor i mossen "hmm..nu ska hon resa bort..jag vill följa med!" så nu ligger han intill ytterdörren och slänger en blick på mig när jag går förbi. Lika lycklig varje gång han får följa med nånstans, åka bilen till affären eller på nån resa. Bara vara med, en sann familjemedlem!
Fina simba, snart fyller han 4 år <3 åren har gått fort..
min fina bulle
Aslan vill ha sitt hus och Simba vill bita det i småbitar :)
för ett år sen i branäs, mysigt i solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0